Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri’ne Smarties Awards’tan 9 Ödül
19-12-2024
Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, Mobile Marketing Association (MMA) tarafından düzenlenen ve pazarlama alanının en prestijli platformlarından biri olarak kabul edilen Smarties Awards’ta OKEY ve Solo markalarıyla 9 ödüle layık görüldü.
Şirket, yenilikçi pazarlama yaklaşımıyla 2 global, 2 bölgesel ve 5 yerel başarı ödülünün sahibi oldu.
Global ve Bölgesel Başarılara İmza Attı
Küresel değerlendirmede, OKEY’in “Anda Kal” kampanyası Ürün ve Hizmet Lansmanı kategorisinde Altın Ödül, Dijital Medya Kanallarını Kapsayan Pazarlama kategorisinde ise Gümüş Ödül kazandı. Bu ödüllerle OKEY, dijital pazarlama stratejisi ve ürün lansmanlarının başarısını görünür kıldı.
MEA (Orta Doğu ve Afrika) bölgesi kapsamında yapılan değerlendirmede, OKEY’in “21 Aralık Sabaha Kadar Aşığız” kampanyası, Entegre E-Ticaret İnovasyonu ve Canlı Yayın kategorisinde Bronz Ödül aldı. Solo’nun “Konu Suya Dayanıklılık Olunca Tabii ki Solo Bambu” kampanyası ise İçerik Üretici / Influencer / Ünlü Pazarlaması kategorisinde Bronz Ödül kazandı.
Türkiye’de Büyük Başarı
Türkiye kategorisinde ise Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, 5 ödül kazandı:
- OKEY’in “21 Aralık Sabaha Kadar Aşığız” kampanyası, ‘Entegre E-Ticaret İnovasyonu ve Canlı Yayın’, ‘Gerçek Zamanlı Pazarlama’, ‘Anlık Etki / Promosyon’ ve ‘Küçük Bütçe, Büyük Etki’ kategorilerinde ödüle layık görüldü.
- Solo’nun “Konu Suya Dayanıklılık Olunca Tabii ki Solo Bambu” kampanyası, ‘İçerik Üretici / Influencer / Ünlü Pazarlaması’ kategorisinde ödül aldı.
Bu ödüllerle Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri pazarlama alanındaki etkisini ve başarısını bir kez daha kanıtladı. Hem OKEY hem de Solo, yenilikçi stratejileriyle yerel ve global arenada öncü markalar arasında yer aldı.