Uluslararası Pazarlarda Güçlü Adımlar, Yerel Etkiler
Globalleşme yolculuğumuza 1990’lı yıllarda temizlik kağıdı yarı ürünleri ihracatıyla başladık. Bugün, 60’tan fazla ülkeye kaliteli ürünler ve yenilikçi çözümler sunarak uluslararası pazarlarda güçlü bir varlık gösteriyoruz. Yıldan yıla artan kapasitemizle birlikte, 2000’li yıllarda ürün ihracatına hız verdik, 2005’te Selpak gibi öncü markalarımızla uluslararası pazarlarda büyümeye başladık.
Stratejik coğrafyalardaki iş ortaklıklarımız ve yatırımlarımızla uluslararası faaliyetlerimizi sürdürüyoruz. 2014 yılında Fas pazarına adım attık. 2022’de Kazablanka’da kurduğumuz fabrikamızla ülkede temizlik kağıtları alanında hem üretim hem de satış yapan tek uluslararası şirket olduk. 2024 yılında ise pazarın en büyük üreticisi Jeesr Industries’i satın alarak ülkedeki liderliğimizi pekiştirdik. Fas’taki başarımız, başta Afrika ve Orta Doğu olmak üzere uluslararası pazarlarda büyüme stratejimiz için sağlam bir temel oluşturuyor.
Hedefimiz, satışlarımızın yarısını uluslararası pazarlardan elde ederek; ürün ve hizmetlerimizle farklı coğrafyalarda da yaşama değer katmaya hız kesmeden devam etmek.